2017-10-30

Ny temadag om upphandling av skolskjuts

Partnersamverkan genomför ytterligare en träff om upphandling av skoltrafik då intresset har visat vara väldigt stort. Nästa tillfälle är i Göteborg den 4 december 2017.

Träffen leds av Kollektivtrafikens avtalskommitté (KollA), som är ett samarbete inom Partnersamverkan för en förbättrad kollektivtrafik, där såväl beställare som utförare ingår. KollA har som uppgift att utveckla, förvalta och sprida kunskap om de dokument och verktyg som ingår i avtalsprocessen, framtagen av Partnersamverkan för en förbättrad kollektivtrafik.

Träffen riktar sig till dig som ansvarar för och upphandlar skoltrafik och till dig som ansvarar för utförande av skoltrafik. Vad ska man tänka på? Under dagen går vi igenom upphandlingsprocessen och dokumentationen i en upphandling.

Ladda ner hela programmet här

När: 4 december 2017 kl 10.00 -14.00. Kaffe serveras från kl 09.30.
Var: Scandic Crown, Polhemsplatsen 3, Göteborg.
Kostnad: 1 000 kr exkl moms. Kaffe och lunch ingår.
Sista anmälningsdag: 27 november 2017

Anmälningslänk