• 11 maj

    Workshop kundstrategier – efter pandemin

    11 maj kl. 09:00-12:00

    Plats: via Teams

    Just nu pågår förberedelser hos alla våra medlemmar för att återigen kunna välkomna resenärerna att resa med oss. Men hur gör vi för att få tillbaka våra resenärer? Vad har vi lärt oss om kunderna under pandemin och vilka målgrupper, produkter, erbjudanden och budskap behöver vi fokusera på för att få resandet att komma tillbaka? Nu samlar vi våra medlemmars gemensamma kunskap om kunderna, trafiken och budskapen framåt till en förmiddag för utbyte av erfarenheter, goda idéer och diskussioner. Vi bjuder in Nätverket för kommunikation, Nätverket för trafikutvecklare, Nätverket för försäljningsstrategi/företagsförsäljning och Marknadsanalytiker hos våra medlemmar Länk till teamsmötet sänds ut till anmälda senast dag innan mötet.


    Anmälan senast den 9 maj.